med min pojke

Hej! Dagen började väldigt bra, vaknade upp med käraste Moa bredvid mig. Fixade mig ganska snabbt och drog iväg till Kunskapsskolan där de hade avslutning. Haha mil mil och ven ven rappade och det var så jäkla kungligt. Skrattade så mycket. När det var klart åkte jag, dejan och dali till centrum, var där en snabbis och åkte sedan hem. Jag sov i några timmar och sen käkade jag middag med kära familjen. Runt 00 gick jag ut och tog en snabb prommis med min pojke. Kom in lite efter det. Nu ska jag sova, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din pojke? :) Är ni tillsammans? :)

2013-06-15 @ 13:28:21
Postat av: Anonym

Vem är din pojke? :)

2013-06-15 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0