MÅNDAG

Idag har jag varit med min älsklings Julia. Vi slutade skolan runt ett och åkte in till stan. Fick med mig klänning och kjol och är så glad. Vi gick mest runt och pratade och njöt av det fina vädret. Sen från ingenstans började det ösregna. Så vi drog hem. Hade strömavbrott när jag kom hem, och min iPhone hade bara 1% så den dog. La mig i sängen och sov i tre timmar. Sjukt skönt. Vaknade upp och elen hade kommit tillbaka, lagade mat och efter ett tag drog jag ut med hundarna och pratade i telefon med en kompis! Ska alldeles strax gå och lägga mig, för ska till Gröna Lund med tjejerna i min klass imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket väger du? Behöver inte säga exakt men typ runtom vilka nummer? Verkligen superfin kropp.

2013-06-04 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0