GRÖNA LUND

 
Hej kära ni! Var på Gröna Lund idag med tjejerna i klassen ju. Hade kul men ångrade mitt klädval så mycket. Haha smart drag att ha klänning på sig när det blåser som satan och sedan att jag redan är sjuk gjorde ju verkligen inte saken bättre. Åkte hem med pamsy fett tidigt för orkade inte mer och frös. Tror att jag kom hem runt tre, tog ett bad då för att värma upp mig och sen åkte jag och mina föräldrar till donken för att äta. Stört gott. När jag kom hem drog jag ut med hundarna och pratade i telefon med min finaste ivosh. Snart kommer älsklingen hit och vi ska nog ta en promenad. Är så trött på att vara sjuk så vill ut hela tiden haha. Fick två frågor så svaren kommer nedanför!
 
Hur mycket väger du? Behöver inte säga exakt men typ runtom vilka nummer? Verkligen superfin kropp. Jag vägde mig igår kväll och då vägde jag 60kg. Men ska väga mig imorgon på morgonen haha. Tack så jättemycket! :)
 
Vart har du köpt kjolen? :-) Den är från H&M! (:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en kille? :) grattis

2013-06-04 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0