SOMMARLOV

Massa tårar, för att man är ledsen men samtidigt så jävla lycklig. Sommarlovet är här och det ska bli det bästa. Eller, jag ska göra det till det bästa. Att gå ut Lyckebyskolan är någonting som jag längtat efter i två och ett halvt år och nu är dagen här. Det har gått så sjukt fort och jag är så tacksam över alla underbara personer jag träffat under de här åren. Mina fina klasskompisar som tagit hand om mig så bra, peppat mig när jag känt för att ge upp, hjälpt mig i skolan och till sist, gett mig så mycket lycka. Det var helt ärligt dom som fick mig att orka av skolan, de som fick mig att gå upp på morgonen. Kommer aldrig glömma dessa människor. Åh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0